Info om Björn Borg rabatter
Screenshot från bjornborg.com
Björn Borg är ett modeinriktat sportvarumärke som startades i Sverige i början på 1990-talet och bär den legendariska svenska tennisspelarens namn. Produkterna har en unik kombination av sport, mode och fantastisk passform och är gjorda för konsumenter som vill vara aktiva utan att kompromissa attraktiviteten. Björn Borg vill vara nummer ett i design och passform men också kunna röra sinnen och hjärtan. Produkterna är trendiga och moderiktiga med en sportig, aktiv och attraktiv identitet samt karakteristiska mönster och färger. Du får mer underkläder för pengarna när du handlar med din Björn Borg rabattkod på bjornborg.com så glöm inte att kolla in vad vi kan erbjuda för rabatter innan du lägger din beställning.
Björn Borg säljer herr-, dam- och barnunderkläder, sportkläder, loungewear, sovkläder, strumpor, badkläder, fritids- och sportskor, väskor (handväskor, sportväskor, resväskor), plånböcker, handskar, bälten och glasögon, glasögonbågar samt solglasögon. Det finns även kollektioner med mer klassiska underkläder samt flera bh-modeller. Det finns dessutom en kollektion med mer funktionsinriktade underkläder för den aktiva användaren. Björn Borg har även två serier dofter - Björn Borg JA! med doft- och hudvårdsprodukter för både dam och herr och Björn Borg Heritage med doft och deostick för män.
Björn Borg-produkter säljs på ett trettiotal marknader av vilka Sverige, Holland, Danmark, Norge, Belgien och Finland är de största. Genom webbshopen på bjornborg.com säljs Björn Borg-produkter till i stort sett hela världen.
Björn Borg, som är svensk från födseln, litar på individuell styrka men drivs samtidigt av sitt kollektiva uppdrag - att sprida mer kärlek i världen. Alla produkter, från design och funktion ner till minsta sömn, vill uppmuntra människor att känna sig mer aktiva och attraktiva och man brinner för att ta en aktiv ställning för mer kärlek i världen, i alla dess vackra former. Använd din rabattkod hos Björn Borg redan nu - för mer kärlek i världen!
Björn Borgs interaktiva kampanj "First Person Lover", där man ville ha mer kärlek i spelvärlden och samtidigt lanserade senaste vårkollektionen i ett onlinebaserat dataspel, var en stor succé som upplevdes av mer än 15 miljoner spelare.